Näin minä iltani vietän...


Saa nauraa, ihan vapaasti ;)

Lapset ovat nukkumassa, villasukat lämmittävät sopivasti, elämässä on pikkuisen taikuutta. Melko mukavasti siis kaikki.

Tunnelmallista pyhäinpäivän viikonloppua!

Kommentit

  1. Kelpaisi minullekin. Minä vain istuskelen koneella ja pohdin mitä voi lukea Irvingin jälkeen. Yksi lukematon olisi vielä hyllyssä, mutta ei Irvingiä Irvingin perään, tai kohta olen totaalisessa lukujumissa.

    VastaaPoista
  2. Tuo kirja on yllättävän mielenkiintoinen! :) Löysin omani kirpputorilta kerran selattuna ja nyt olen lueskellut aukeaman silloin tällöin. Sellainen olo tahtoo tulla, että oikeastaan tekisi mieli lukea Potterit uudestaan. Ja katsoa sitten kaikki leffat :)

    VastaaPoista
  3. Onko tuo se elokuvakirja Pottereista ? Minä nautin jo etukäteen rauhallisesta viikonlopusta. Ei mitään ohjelmaa !

    VastaaPoista
  4. Katri, välillä on hyvä huilata ja lukea jotakin ihan muuta. Irving on minulle ihan lukematonta aluetta. Kaikki kehuvat niin kovasti, että kynnys tarttua häneen kasvaa :)

    Maija, niinpä! Sanoinkin jo miehelle, että haluan elokuvat itselleni. Pidän kirjoista paljon enemmän, mutta nyt kun olen lueskellut, kuinka valtavan paljon elokuvien pieniinkin yksityiskohtiin on nähty vaivaa, haluan katsoa leffat uudestaan ja uudestaan ja bongailla kaikkia hienouksia!

    Minna, kyllä on, todella mielenkiintoinen, suosittelen! Kerron siitä enemmän jahka olen lukenut sen, mutta jonkin aikaa menee, sillä lueskelen sitä vain iltaisin kaikessa rauhassa. Rauhallinen ja toimeton viikonloppu kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, nauti!

    VastaaPoista
  5. Meinasin heti kiljaista että mkä tuo ihana kirja on, minäkin haluan, mutta se selvisikin jo kommenteista :). Tosi kaunis kuvakin muuten!

    VastaaPoista
  6. Ei yhtään paha! Itse vietin perjantai-iltaa kuuntelemalla Maria Kallio-äänikirjaa ja söin irtokarkkeja :)

    VastaaPoista
  7. Tessa, kiitos! On muuten todella hyvä kirja, en muista, milloin olisin ollut yhtä täpinöissäni kirjaa lukiessa;)

    Anni, ei kuulosta ollenkaan huonolta sinunkaan iltasi! En olekaan kuunnellut ikinä Kallioita äänikirjana, pitänee joskus kokeilla!

    VastaaPoista
  8. Itsekin vietin samaisessa seurassa aikaa kuukausi pari sitten. Ja hyvin viihdyin. Minäkin olin todella vaikuttunut siitä, miten paljon vaivaa elokuvien teossa on nähty. Melkein pitäisi katsoa Potter-leffat kerran niin, että kiinnitäisi huomiota vain taustalla tapahtuviin asioihin ja unohtaisi kokonaan itse päätapahtumat. Näin saisi ehkä hieman nauttia niistä monista yksityiskohdista, jotka muuten menevät varmasti ohi.

    VastaaPoista
  9. Sonja, suunnittelin ihan samaa. En ole tosiaankaan osannut ja ehtinyt kiinnottää huomiota kaikkiin yksityiskohtiin niin paljon kuin olisi pitänyt. Kirja käteen ja leffa pyörimään siis!

    VastaaPoista
  10. Amma, ei yhtään paha! Minä olen villasukkafriikki. Tosin me katsoimme juuri ostamani Rouva Bovaryn ja nautimme viiniä sekä homejuustoja kunnon rasvalla. Jos teillä on elokuvatraditio, kuten meillä, katso seuraavaksi Vuosi elämästä, jossa keskiluokan pariskunta ammentaa mukavaatimattomassa elämässään omahyväisesti muiden huonommuudesta. Niin kiinnostava, että piti ostaa, vaikka olimme nähneet leffateatterissa.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti